نشست صمیمی با مدی عامل جمعیت هلال احمر استان ، نشست با دبیران تشکل های فعال دانشجویی

نشست صمیمی مدیر عامل شفا با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

در راستای گسترش همکاری های متقابل شفا و سایر ارگان ها، مدیر عامل شفا و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان طی نشستی دو ساعته به بررسی ظرفیت های دو مجموعه جهت همکاری های متقابل پرداختند. در این نشست صمیمی پارسانیا مدیر عامل شفا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شفا در دو سال گذشته به تشریح خدمات فعلی شفا ویژه جوانان در آستانه ازدواج و زوج های جوان پرداخت و آمادگی شفا را در ارائه خدمات ویژه به پرسنل و مخاطبین جمعیت هلال احمر استان اعلام نمود.

در ادامه این نشست مشرف مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن ارزشمند خواندن فعالیت در حوزه ازدواج و خانواده و تشکر از دست اندرکاران شفا به ظرفیت های هلال احمر جهت کمک به این حوزه اشاره کرد و تشکل های دانشجویی هلال احمر را مخاطبین آماده ای جهت بهره برداری از برنامه های شبکه فعالین ازدواج عنوان نمود.

در ادامه این نشست توافقاتی برای همکاری در برپایی نشست های آموزشی صورت گرفت و مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه ای جهت گسترش همکاری ها تنظیم و در جلسه آتی بررسی گردد.

 *جلسه هم اندیشی با دبیران تشکل های دانشجویی

اولین نشست هم اندیشی با دبیران تشکل های دانشجویی در محل سالن جلسات دفتر شفا برگزار گردید. در این نشست مدیر عامل شفا ضمن تشریح اهداف شفا و فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته هدف از برگزاری این نشست را تبادل آراء و نظرات و زمینه سازی اقدام گسترده تر در دانشگاه ها خصوصاً در حوزه آگاهسازی دانشجویان در مسائل ازدواج عنوان کرد.

در ادامه این نشست دبیران تشکل های دانشجویی به بیان اولویت های آموزشی مدنظر برای قشر دانشجو پرداخته و دیدگاه های خود را در زمینه گسترش آموزش و مشاوره پیش از ازدواج در دانشگاه عنوان کردند.

همکاری در برگزاری دوره های آموزشی، فعال کردن مراکز مشاوره دانشگاه، ارتباط بیشتر با مسئولین فرهنگی دانشگاه، توجیه فعالان تشکل ها نسبت به اهمیت آموزش و مشاوره، از توافقات این نشست بود و مقرر شد جلسات منظمی در ترم تحصیلی آینده جهت بررسی بیشتر موضوعات پیشنهادی برگزار گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا